سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هزینه های ثبت شرکت در ترکیه 2020

نظر

مشارکت به طور مداوم یک کار ریسک دار و مهم بوده است ، با این وجود به شرطی که ما به دنبال ثبت نام یک سازمان در یک ملت دیگر هستیم ، بدون شک می توان با تجزیه و تحلیل همه مسائل و هزینه های پرداخت و پس از آن بر روی یک انتخاب حل و فصل کرد. با مطالعه این مقاله ، می توانید به این ترتیب به یک جمع بندی برسید و بهترین را انتخاب کنید.

 

اقتصاد ترکیه

 

قبل از قرار دادن منابع در منطقه ، باید در شرایط مالی آن را بررسی کنیم. اقتصاد ترکیه ترکیبی از سرمایه گذاری های بومی و مکانیکی است که هر روز در حال توسعه است. توجه به این نکته جالب توجه است که دفتر بینش ایالات متحده آمریکا ترکیه را به عنوان یک کشور توسعه یافته دسته بندی کرده است و در جدیدترین رتبه ها ، ترکیه در بین 20 کشور قرار دارد. به عنوان صنعت برتر مدرن شناخته می شود. باغداری ، شرکتهای مختلف ، مکاتبات ، توسعه ، صنعت مسافرتی و ادارات پولی و بانکی مهمترین مناطق اقدام مالی هستند که ترکیه در طول سالهای متمادی نتایج بسیار خوبی را کسب کرده است. بدیهی است که پیشرفتهای فعلی در اقتصاد ترکیه نباید مورد توجه واقع شود و این امر باعث شده ارزش تخمین لیر ترکیه در برابر دلار آمریکا کاهش یابد ، اما ممکن است با توجه به این واقعیت که دولت قصد دقیق و عملگرا دارد ، دلداری بخشد. برای مراقبت از این موضوع برجسته کردن قوانین گمانه زنی در این کشور امری دشوار است

 

اکثر سرمایه گذاران خارجی که علاقمند به ثبت شرکت در کشورهای مختلف هستند، ابتدا در مورد هزینه های ثبت شرکت و نحوه تأسیس آن در کشور مربوطه تحقیقاتی را انجام می دهند. هزینه های ثبت شرکت در ترکیه همیشه سرمایه گذاران را متعجب می کند. پایین بودن هزینه های ثبت شرکت در ترکیه، کشور ترکیه را به یکی از محبوب ترین کشورها برای سرمایه گذاری تبدیل کرده است. در ادامه مراحل اصلی روند ثبت شرکت در ترکیه و هزینه های اصلی را برای شما لیست کرده ایم:

•تهیه و تأیید اسناد شرکت – حدود 1500 لیر

•ثبت اسناد شرکت با ثبت نام تجاری – رایگان

•سرمایه گذاری حداقل سرمایه لازم در بانک – رایگان

•تأیید کتاب حقوقی شرکت – در حدود 25 لیر

•ثبت نام مالیاتی – رایگان

•عضویت سالانه با نام تجاری – هزینه متغیر و به مقدار سرمایه بستگی دارد.