سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اقامت در ترکیه از طریق ثبت شرکت

نظر

مراحل ثبت شرکت در ترکیه برای اخذ اقامت

در صورت داشتن ویزای قانونی ، نیازی به مجوز تنظیم زندگی تا 90 روز در ترکیه ندارید. سپس مجدداً ، افراد خارجی که در ترکیه زندگی می کنند ، کار می کنند و یا تحصیل می کنند ، باید پس از ظهور در ترکیه ، خود را در نزدیکترین اداره پلیس پلیس ثبت نام کنند و توجه کمی به مشروعیت ویزا خود نشان دهند.

 

برای کار در ترکیه ، باید به نزدیکترین استراتژیک ترکیه برای اخذ مجوز کار و ویزا اقدام کنید. شناسایی شما ، ساختار درخواست ویزا و نامه مدیر شما بایگانی اساسی برنامه شما هستند. بایگانی های مختلف باید طی ده روز کاری پس از درخواست شما توسط رئیس شما به وزارت کار و تأمین اجتماعی ترکیه ارسال شود.

 

شما یا مدیرتان ممکن است ویرایشهای بایگانی شده در سایت MLSS را کشف کنید. درخواست ها توسط MLSS در سی روز و در آخرین روزها انجام می شود. بلافاصله پس از ظاهر شدن در ترکیه (قبل از شروع کار) ، شما باید در یک ماه در دفتر پلیس این کشور ثبت نام کنید تا کمک هزینه خانه مهم را دریافت کنید.

 

از اول ژانویه 2015 ، مطابق ماده 7.1b "قانون بیگانگان و حمایت بین المللی" شماره. 6458 ، ساکنینی که مایل به ورود به ترکیه هستند باید 60 ساعت گذشته از "مدت باقی مانده" ویزا ، نامه الکترونیکی ، ویزای ویزا یا مجوز سکونت خود ، سابقه حرکت (شناسایی) را با تاریخ خاتمه انتقال دهند. برای ظرافت های اضافی لطفا اینجا کلیک کنید.

 

اجازه کار

 

فرد می تواند در شرایطی که در ترکیه یا خارج از کشور قرار دارد ، درخواست دریافت مجوز کار در ترکیه را دریافت کنید.

 

به دلیل استفاده های مستند شده در خارج از کشور ، افراد خارج از کشور موظفند درخواست خود را در یکی از دپارتمان های جمهوری ترکیه ثبت نمایند که در کشورشان اقامت یا کارمند ماندگار باشد. این برنامه باید به یک قرارداد کار ، نامه وظیفه یا گزارشی که به دنبال انجمن سازمان است بپیوندد. تجارت در ترکیه موظف است ظرف ده روز کاری پس از تاریخ به روز و ثبت نام ، یک برنامه آنلاین را ضبط و داده ها و بایگانی های لازم را به صورت رو در رو یا از طریق نامه به وزارت کار ارائه دهد. برنامه مراجعه کننده به یک دفتر. دفاتر جمهوری ترکیه و خدمات استراتژی های مربوط به درخواست های پروانه کار ضبط شده در خارج از کشور را به صورت آنلاین انجام می دهند.

 

افرادی که متقاضیان آن توسط وزارت کار و تأمین اجتماعی تأیید شده اند ، باید در محدوده صد و هشتاد روز پس از ارائه مجوز کار وارد ترکیه شوند. به استثنای استفاده های ضبط شده در ترکیه ، به استثنای کمک هزینه های خانگی که برای آموزش در ترکیه داده می شود ، افراد خارجی که دارای پروانه سکونت با مدت زمان معقول به هر میزان و نیم سال یا مشاغل آن هستند ، می توانند برنامه های کمک هزینه کار را ثبت کنند. چنین ساکنینی لازم نیست درخواست خود را به دفاتر جمهوری ترکیه ارائه دهند. سوابق مورد نیاز درخواست باید در مدت شش روز کاری پس از درخواست آنلاین ، به صورت رو در رو یا از طریق نامه از طریق نامه به وزارت کار ارسال شود.

 

وزارت کار و تأمین اجتماعی تکنیک های مربوط به درخواست های پروانه کار را در مصاحبه ، در صورت حیاتی بودن ، با خدمات و متخصصان مربوطه به پایان می رساند. راهبردهای مربوط به درخواست های اعطای کار به درستی ارائه شده توسط این سرویس در مدت زمان سی روز به پایان می رسد که به تک تک گزارش های مورد نیاز به طور کامل ارسال می شود. در صورت خاموش بودن سرویس ، گزارش های لازم را از دست می دهد و از بین می رود ، به داوطلب توصیه می شود سوابق مورد نظر خود را ارائه دهد. در چنین مواردی ، بازه زمانی سی روزه از تاریخ ارسال سوابق مفقود شده به سرویس آغاز می شود. با توجه به کاربردهای ثبت شده در خارج از کشور ، این سرویس با توجه به درخواست جواز کار به بخش مربوط به جمهوری ترکیه (از طریق وزارت امور خارجه) انتخاب معتبر یا منفی را با توجه به درخواست جواز کار پیشبرد می کند ، که نامزد را مطلع می کند. با توجه به موارد ضبط شده در ترکیه ، این سرویس به شخص خارجی یا مشاغل توصیه می کند. شرکت های خارجی که از محل دفاتر دریافت می کنند و کمک های مالی دریافت می کنند ، می بایست ظرف مدت بیست روز کاری پس از تاریخ تصویب ، وارد سیستم ثبت نام در ترکیه شوند.

 

اگر مشکلی نیست ، برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با درخواست کمک هزینه کار ، روش ها ، گزارش ها و تقویت ها کلیک کنید.

 

مجوز کار برای محققان میزبان دانشگاه ها

 

دانشگاه های ترکیه موظف هستند کمک های مالی خود را از شورای آموزش عالی ترکیه (YÖ?ksek Ö?retim Kurulu Ba?kanl??? - Y acquireK) برای استفاده از کارمندان دانشگاهی جهانی در زمینه قرارداد دریافت کنند.

 

نامه تبریک ، که مجوزهای مهم کار برای ترکیه را به یاد می آورد ، برای کسانی ارسال می شود که ویزای کارشان توسط کالج میزبان از YÖK به وی اعطا شده است. پس از تحمل سلام و مجوزهای حیاتی ، متخصص باید با نزدیکترین دفتر ترکیه تماس بگیرید تا روش دریافت کمک هزینه کار را شروع کند. برایاطلاعات بیشتر با مدیریت دانشگاه تماس بگیرید.

 

اجازه خانه

 

طبق قانون مربوط به بیگانگان و حمایت های بین المللی به شماره 6458 ، سابقه کمک هزینه زندگی نشان دهنده مجوز داده شده برای ماندن در ترکیه است. این گزارش توسط متخصصان توانمند گزینه ای برای اقامت در یک منطقه خاص در ترکیه برای یک بازه زمانی مشخص را تأیید می کند. کمک هزینه تنظیم زندگی که تا آنجا که ترتیب و امنیت درخواست آزاد باشد پس از درخواست و درخواست توسط شخص غیرمجاز به همراه سوابق لازم به وی ارائه می شود که شرایط مربوط به آنها را مدیترل می کند.

 

افراد خارج از کشور که به معنای ماندن در ترکیه برای مدت طولانی تر از مجاز در ویزای خود ، محرومیت ویزا یا بیش از نود روز هستند ، باید کمک هزینه خانه دریافت کنند. برای اطلاعات بیشتر با توجه به انواع کمک هزینه های تنظیم زندگی برای ساکنان ، اینجا را کلیک کنید.

 

علاوه بر این ، احراز هویت خانه یک بایگانی متعارف مشهود از تعهد ارزیابی کامل در ملت زنده یک فرد یا یک ماده قانونی است. ترتیبات توافق نامه های مالیات مضاعف (DTA) برای سرنشینان کشورهای متعاهد اعمال می شود. افراد یا مواد مشروعیتی که باید از این تفاهمات سود کسب کنند ، ممکن است خواستار تنظیم زندگی باشند و نشان دهد که آنها شهروندان کاملی از مقامات ماهر ملتی هستند که در آن ساکن هستند. در این پسوند؛ احراز هویت چیدمان زندگی توسط سرنشینان در ترکیه (شهروندان با ریسک کامل وظیفه) که از یک کشور تجمع به یک DTA مربوط به ترکیه حقوق می گیرند ، بدست می آید تا از عهده تنظیمات تفاهم مربوطه برآید.

 

به شرط اینکه شما یک شخص خارجی باشید که ساکن ترکیه هستید ، می توانید با مراجعه به ریاست اداره مدیریت درآمد ترکیه در اتحادیه اروپا و امور خارجه ترکیه با درخواست تجدید نظر ، نظرسنجی برای افراد خارجی و خانه خود دریافت کنید. احراز هویت یا نسخه ای از تأیید مجوز کار شما.